2012年5月14日 星期一

Happy Mother's Day

MY  MUM
She is not a beautiful women but she is a kind person.
She is my superwomen ,she alway help me to solve my problem.
She also is a teacher.She teach me some moral values.
She has a job a  professional job.
She is very busy...I can't see her every day/.\
But
when she is has free time
she will play with us .
Actually,she is agreat mum.
I love you~XD
---
啊孙,我英文有限XDDD
很不错料XD
---
大家!!!考试料!!!!
---
我微笑时,如果你懂,
只要握紧我的手,对我微笑就够了。

我哭泣时,如果你懂,
只要借我一个肩膀,静静陪我就够了。

我委屈时,如果你懂,
只要给我你的怀抱,
让我只在你面前脆弱就够了。

我任性时,如果你懂,
就会包容,因为是你,所以我才对你任性。

全世界都可以不懂,

如果你也不懂,

我还有什么话可说?

---
 請別把我當傻瓜 有些事不是我不知道 只是我看在眼裡 埋在心裡
---

沒有留言:

張貼留言